熱門文章

書單推介

推介 書單 update (2023年)

燒腦谷 谷友 想我update 下個書單 會計知識 ; 投資心態 ; 宏觀經濟 我經常都講「書」係最抵嘅投資, 一二百蚊拎左對方嘅心血走 下面書單係之前嘅整合 https://www.facebook.com/duncanlindesign

2022年12月10日 星期六

0331豐盛 股東會 follow up

喺上一篇 關於 0331 豐盛股東會嘅 Blog (link)
有一位置, 我懷疑副主席喺股東會上答錯左我, 今篇blog update 我之後搵返公司嘅 IR (investor relation/投資者關係部) 嘅追問
當日有一條問題係:
Q: 政府清潔合同, 已經改左計分制, 留意到公司中標多左, 有無一個公私營業務嘅比例目標? 可以帶黎幾多增長?
惠康預計未來幾年會為固體廢物徵費計劃購買大量卡車, 資本開支預計幾多?

A: 固體廢物徵費, 對我地影響不大, 我地唔多做收垃圾
我之後再翻查年報: 
此外,城市固體廢物收費計劃將在 2023 年實施。惠康的廢物管理團隊將於未來幾年擴大其車隊規模和業務模式,以應對可預見的市場需求。惠康將購買不同種類的卡車,以提供城市固體廢料、醫療廢料、液體廢料、建築廢料、廚餘和紙張回收的處理服務。

(我覺得好奇怪, 唔通當日執行副主席答錯左我?)
*********************************************************************************************************
所以我就 send 左個 email 比 0331豐盛嘅IR (investor relation/投資者關係部), 追問返當日嘅答案係咪有誤會




文字版:
你好, 本人曾出席2022年10月18日之週年股東大會.
當日曾向管理層提問關於惠康清潔分部會否於來年增購垃圾車及相關CAPEX事項
當日, 執行副主席答覆: 我地影響不大, 我地唔多做收垃圾
現回看 貴公司最新年報: 城市固體廢物收費計劃將在 2023 年實施。惠康的廢物管理團隊將於未來幾年擴大其車隊規模和業務模式,以應對可預見的市場需求。惠康將購買不同種類的卡車
想查詢最新及更準確回覆.
謝謝

(我嘅中文又唔得, 英文又唔得, 都係硬住頭皮咁問)
(希望帶比咁多位網民知道, 去股東會係我地作為股東/老闆嘅義務)
(叫管理層答我地問題, 亦係佢地嘅責任, 唔洗怕自己文筆唔好, 單刀直入咁問就得)
*********************************************************************************************************
之後 IR 回覆:



先生,你好,

城市固體收費計劃於2023年落實執行時,除了可促使香港整體的固體廢物逐步減少之外,將會為整個環保回收業務市場帶來不少商機,服務範圍包括處理收集廚餘、廢紙、膠樽、玻璃樽,舊衣物及各類五金器皿回收業務,有利集團業務多元化發展。惠康的廢物管理團隊將會受惠於這收費計劃特別是廚餘收集服務方面,有見及此,集團鼎力支持惠康積極投入環保回收業務,並計劃於未來幾年購置不同種類的廢物處理車輛,擴大車隊規模,增加廢物管理團隊的運載力以應付未來市場需求。

副主席當時回答有關問題時,所表達的意思是廢物收集業務營業額與專業清潔業務營業額規模比較,相對較細少。按惠康服務集團現時車隊規模,添置數輛垃圾卡車以應對固體垃圾徵費而衍生的業務商機,對豐盛生活服務集團的財務及營運確實影響不大。

多謝您對本集團發展的關注和查詢,我們的管理團隊將會一如既往,為股東積極尋找更多市場商機謀取最佳利益!
*********************************************************************************************************
數簿補充:
我見佢回覆講: 廢物收集業務營業額與專業清潔業務營業額規模比較,相對較細少
咁我就無再追問落去
可能對整體 Cash Flow 影響真係唔大, 對估值無太大影響

-完-

🔴🔴🔴0331 豐盛 估值 (2022 Nov)

🟠🟠🟠「問問題」去股東會, 問咩好?


🔴🔴🔴Patreon支持: 港股美股英股估值
成立左 Patreon 專有 Telegram Group "數簿 燒腦谷"
會即時討論業績/ 估值更新/ 不定期開Live 教學睇年報&手把手估值教學

🟡🟡🟡YouTube Channel

🟠🟠🟠Blog: 業績分析, 會計技巧

🟦🟦🟦Facebook Page

🟩🟩🟩若果寫嘅野幫到你, 請我飲咖啡? PayMe!

📩📩📩  DKLM10PM@Gmail.com


沒有留言:

張貼留言